germes21: (Default)
[personal profile] germes21
Если бы в 2004 году Кучма выпустил против Майдана танки, то вмешалось бы ООН и НАТО? Я думаю - да. И на мой взгляд, это было бы правильно.

При всей "сотонатизации" этого образа северо-атлантического альянса, некоторые проблемы нельзя решить изнутри страны. Особенно когда одна из сторон конфликта применяет в качестве аргумента танки и самолеты. И тогда приходит "мировой полицейский". Пускай пока он работает выборочно, но он работает. После того, как прошла тотальная деколонизация, "мировой полицейский" просто необходим.

Государство не имеет право уничтожать своих граждан. Или по крайней мере, не должно иметь такого права.

Если выбирать между Каддафи и оппозицией, то я на стороне оппозиции.




Правда, это если выбирать. А так... ООН в лице своего Совета Безопасности сделала свой выбор.

Date: 2011-03-20 09:30 am (UTC)
From: [identity profile] rw-700.livejournal.com
на хуй ООН и НАТО!!! вмешалась чем? бомбежками? я - не хочу.
мне здесь Югославия не нужна. и все остальное что они разбомбили со своими "миротворческими" мотивациями.
кстати вот здесь почитай http://greg-art.livejournal.com/22660.html?mode=reply - интересные факты насчет Ливии. мне такой жир и не снился. как и всем остальным здесь живущим.

Date: 2011-03-20 09:35 am (UTC)
From: [identity profile] germes21.livejournal.com
А прикинь, если вас в Киеве танками будет Янек давить? Когда выборы проиграет. Тогда тоже нахуй ООН и НАТО?

А эта инфа кочует из журнала в журнал без единой ссылки. Кроме того, иногда хлеба с маслом мало. Хочется свободы и прав. Вспомни, к примеру, английскую революцию.

Date: 2011-03-20 09:42 am (UTC)
From: [identity profile] rw-700.livejournal.com
типун тебе на язык насчет танков.

но скажи - мне какая разница какой танк проедет? объективно? я не хочу ни танков, ни бомб.


и вот тебе кстати печальная разница. я столько гадостей слышу про свой Киев, у меня уже душа болеть устала от того, что я о нем слышу от всех кто сюда приехал и за счет этого города как ни крути живет. но почему-то танки должны в понимании общественности проехать именно по Киеву))))
перенесли б уже столицу в другое место куда и там катались на танках своих. и все остальное тож... уже город устал от всех этих разборов здесь происходящих.

мне накласть на все революции. я не хочу революций. никаких. последствия революций не оправдывают ожидания. никогда.

Date: 2011-03-20 09:46 am (UTC)
From: [identity profile] germes21.livejournal.com
Так чтоб танки прекратились - нужны бомбы. Те кто пускают танки обычно слов не понимают.

И я гадости про Киев никогда не говорил!!! И за счет него не живу :)) И не в нем. Но я Киев - это власть. Кто победит в Киеве, то победит в Украине.

Революция уже есть. Или назови это другим словом, но оно тоже есть. И теперь нужно чтоб она стала "оранжевой" а не "октябрьской". То есть безкровной.

Date: 2011-03-20 09:51 am (UTC)
From: [identity profile] rw-700.livejournal.com
я знаю, я не конктертно о тебе. я просто всего этого наелась выше крыши за столько лет. я все знаю, что можно сказать про Киев.

кстати еще помню 90-й год и студентов на майдане. срывы с пар и демонстрации. и акцию Украина без Кучмы помню. я тогда случайно оказалась на Крещатике, вышла из метро, а там толпа. по ТВ ничего нет, просто выключен экран.

Date: 2011-03-20 09:53 am (UTC)
From: [identity profile] tassadar-ha.livejournal.com
А вот я бы не против, чтобы НАТО вмешалось бомбежками в ситуацию в Украине, да... Прямо сейчас. Начать желательно с Межигорья и Верховной Рады.

Чисто, так, прогнать всех этих паразитов. Чтобы они наконец свалили в свои швейцарии, как и собираются в случае чего.

И против временной администрации ничего не имею - все равно хуже не будет.

З.Ы. Живу в Киеве. Не за счет него.

Date: 2011-03-20 09:58 am (UTC)
From: [identity profile] rw-700.livejournal.com
я была в Межигрье, когда там не было в помине Яныка даже в проекте. и даже себе не могу представить как это можно было подгрести под себя.
у моей подруги там жила бабушка. это рай на земле на самом деле. там олени в белых яблоках бегают просто вот так, что их можно увидеть было когда из хаты выходишь. только тогда это было как бы всех.
и я вот жду, когда перекроют доступ к Министерке и берегам Днепра окончательно и купаться летом нужно будет ездить километров за 100. если еще будет только куда.

насчет Киева - ну не любят Киев и киевлян в основном. разве это секрет?

от того, что разбомбят Межигорье и Раду - ничего не изменится.

Date: 2011-03-20 10:02 am (UTC)
From: [identity profile] tassadar-ha.livejournal.com
Уверен, что изменится. И, к сожалению, как прогнать весь этот разноцветный СССР из власти в условиях нынешней Украины без бембежек - не представляю даже.

Но - фигли там, все было честно и демократично. Наш дорогой народ честно за них проголосовал. Фиг с ним. Лучший выход из сложившейся ситуации - терминал Б аэропорта Борисполь.

Date: 2011-03-20 01:37 pm (UTC)
From: [identity profile] rw-700.livejournal.com
ну после оранжевой же ничего не изменилось. на юща штаты возлагали надежды, а ющ занимался трипольскими горшками, махинациями с валютой и нагинанием украины за то, что его тонкую душевную организацию не захотели оценить. бомбежка ничего не изменит. и к тому ж желать бомбежки своей страны я не смогу никогда. это даже дико - такого желать.
больше согласна, что выход из терминала Борисполь. только пока выхода в ту сторону для себя не вижу. я не представляю кем я там и где могу на самом деле быть. и мне все же хочется жить здесь. вот в чем дело.

Date: 2011-03-20 03:12 pm (UTC)
From: [identity profile] germes21.livejournal.com
Я думаю, нужно подождать 4 года... Может 5 лет Янека кого-то чему-то научит.

Date: 2011-03-20 04:09 pm (UTC)
From: [identity profile] tassadar-ha.livejournal.com
Ну, у меня другие планы :-)

Date: 2011-03-20 01:11 pm (UTC)
From: [identity profile] der-sch-shall.livejournal.com
хз
спостерігаючи навколишній світ, постійно помічаєш наступне: майже ніколи не буває однозначних речей, таких, які б дозволили робити узагальнені висновки / зауваження, "добре" або "погано"
так само і с заварушкой навколо каддафіча - враження (особисто в мене) дуалістичні та тбм протиречиві
зі та і, знаєш, викникає просто зараз дуже небезпечний прецедент - а як він може аукнуццо в недалекому майбутньому? отож

Date: 2011-03-20 02:25 pm (UTC)
From: [identity profile] germes21.livejournal.com
Так я ж і не кажу, що я остаточна інстанція. Але я на боці ООН та НАТО саме тому, що в недалекому майбутньому танками і літаками можуть почати знищувати опозицію де-інде. Наприклад, в Україні. І тоді я буду тільки радий, якщо міжнародне співтовариство теж втрутиться.

Date: 2011-03-20 02:54 pm (UTC)
From: [identity profile] der-sch-shall.livejournal.com
тут ситуація набагато глибша...
плюс особисто до тебе в мене жодних запитань - так, міркую вголос
каддафіч довго (і взаімавигадно для всіх!) качал нафту в ситую ївропу
за все це він отримував звонкую манєту, [фігурально виражаясь] часть манєта складьівалась в чюлок (на чорньій день), часть монєтьі расходовалась на покупку військової техніки тощо
плюс чьто за фрукт муамарьіч було відомо давно і всім - 40 з гаком лєт!! уяви собі сам - там цифра под полтіннік десь!
недавно ж цей бедуїн свой шатьор разбівал посеред києва, згадай - а трипільский бджоляр награділ єво якоюсь цацкой

собсно, до чого я веду - а де була ж сита ївропа (про юща мовчу, бґґґґґ, зі зрозумілих причин), оон і нато весь цей час? де були такі речі, як ембарго, санкції, економічна блокада, скажімо, останні 10 років (боротьба з тероризмом, довкола якої так стрибав дж.буш-мол.)? адже для техніки потрібні фахівці, догляд, ремонти, все це вимагає часу, ресурсів та спеціалістів (літаки для кадафіча в нас у львові ремонтували, ти чув?)

картина вся ця виглядає вкрай непривабливо - каддафі став тим, ким він став завдяки сучасній європі (в першу чергу); цієї ситуації цілком можна було уникнути: сам подумай, адже найманці каддафі отримують полюбасу ж бакси кешем, долари, надруковані ФРС (багато було б охочих за гривні воювати, або за, скажімо, юані)?

зі та й отой весь балаган з невизнанням муамара легитимним, бо він, мовляв, кров пролив виглядає просто жалюгідно - був-був, всіх влаштовував, а тут хобана і все вже не так
ось це я і маю на увазі, коли кажу про прецедент
я вже думаю про наступну мишень - лука? уго чавес (теж полковнік)?
ґґґґґ, чи там буде підполковник :)?

Date: 2011-03-20 03:02 pm (UTC)
From: [identity profile] germes21.livejournal.com
Проти Кадаффі були санкції. Суворі. Але потім їх зняли. І звісно, за рахунок експорту нафти він зміг собі богато чого дозволити, в тому числі і найбільший рахунок, заморожений у Штатах.

Але. Не може собі країна в інформаційний вік дозволяти робити все, що заманеться. І мені саме це довподоби. І коли мені знов і знов кажуть про нафту... Товарищі - ну яка в біса нафта! Ну її купували і будуть купувати і так! А зброя, на відміну від нафти, дуже і дуже дорога.

Дуже показово, що з районів, де були повстанці йшли новини, а за Кадафійского боку - длише офіційні канали. Принанні у мене склалося таке враження.

Date: 2011-03-20 03:15 pm (UTC)
From: [identity profile] der-sch-shall.livejournal.com
Суворі. Але потім їх зняли.
гагагага (та знаю, знаю, чув я про все це - але ти сам подумай: цей чувак був заплямований в такій речі як терорізм! як про це взяли і "забули"? після 9/11?)
ти чув такий вислів: "неповністю порубаний ліс знову прорастає"? паралель улавліваєш?

Товарищі - ну яка в біса нафта! Ну її купували і будуть купувати і так!

ржу
яка в біса нафта? чорна така :)
її, наприклад, продає РФ
раніше її - нафту - експортував СРСР
а коли ціна на нафту дуже впала, то СРСР взяв і дуже швидко розвалився, в першу чергу з економічних причин
тут моя думка зрозуміла, чи ні?

А зброя, на відміну від нафти, дуже і дуже дорога.
бінго!
а тепер думай сам
лівія - це не ПАР, де є все крім нафти
лівія, фігурально висловлюючись, може запропонувати світу лише 1 експортну сировинну позицію (з хай-теком там чомусь не склалося) - нафту
увага, питання: скільки треба продати нафти, щоб купити 1 бойовий літак?

отакі діла
впрочем, ще ленін цинічно (але справедливо) зауважив, що, мовляв, "капіталіст сам радо продасть ту мотузку, на якій його і повісять"

Date: 2011-03-20 03:24 pm (UTC)
From: [identity profile] germes21.livejournal.com
Перше - розумію. Але що було робити? Те ж саме, що і з Хусейном?

Друга - не розумію. До чого тут Радянський Союз? Ціни на нафту саме виросли через Лівію та війну в Лівії.

Трете... Щось я взагалі десь щось переплутав :))) До чого ти ведеш? Що Європа дала Каддафі зброю, з якою зараз має воювати? Ну то те зрозуміло. Але помилки, звісно, краще не робити, але треба виправляти.

Date: 2011-03-20 03:43 pm (UTC)
From: [identity profile] der-sch-shall.livejournal.com
Але що було робити?
варіантів - безліч
єдине - стратегічна мета: тримати ціну бареля нафти на якійсь "смішній" позначці (15..20 доларів за барель)
ти скажеш - це неможливо :)
а я скажу - це можливо :) - ціна на будь-що є похідною попиту та пропозиції; лана, ти можеш справедливо тут згадати про т.зв. "закон гіфена", але і тут я одразу тобі нагадую про вже існуючі можливості або обходитися без нафти, або суттєво мінімізувати цей показник (біодизелі, гібрідний транспорт етц)
даю підказку: коливання ціни бареля нафти це дуже вигідний економічний інструмент
вигідний для тих, хто знає "правила гри" - там мільярди "з повітря" заробляються

До чого тут Радянський Союз?
до того, що країна, яка непропорційно заточена на експорт сировини, є дуже вразливою - від надходжень за експорт сировини
приклад з СРСР в цьому плані - хресоматийний (там, звичайно, відповідь комплексна: олімпіада-80, афганська кампанія, але і нафта в т.ч.)

Ціни на нафту саме виросли через Лівію та війну в Лівії.
ціна бареля нафти мала чітко помітну тенденцію на збільшення ще у другому півріччі 2010, повір мені
я ще тобі одну річ можу повідомити :) - обсяги як наявної в лівії нафти, так і розміри добового видобутку нафти в лівії не дуже сурьйозні :)
сміх, та й годі
а знаєш, хто найбільше зараз обсяги добового видобутку нафти? я скажу - в РФ
лівія там даж в десятку не входе, ще я тобі скажу :)

по треттьому пункту - так, саме це я і мав на увазі
з маленьким зауваженням - європа допомогла каддафі настріч стока бабла, що він втарілся зброєю "по саме ніхачю"
много б він навоював на верблюдах, з пращами та самопаламі?

зі так, вже зроблені помилки треба виправляти! але - зуб тобі даю, що ївропа цих помилок ще наробить стільки, що замахається їх всі виправляти просто
(deleted comment)

га?

Date: 2011-03-20 05:05 pm (UTC)
From: [identity profile] der-sch-shall.livejournal.com
http://germes21.livejournal.com/180703.html?replyto=1397471

Date: 2011-03-20 05:20 pm (UTC)
From: [identity profile] der-sch-shall.livejournal.com
развал СССР был задолго до "Перестройки" спланирован и во время самой "Перестройки" выполнен из Кремля

амінь

Date: 2011-03-20 08:49 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
ця інтервенція нічим не відрізняється від 08.08.08. все як завжди, хто сильніший той і правий. інше - шмарклі лузерів та мрійників.

ЗІ
якщо б 2004 після танків хтось почав вторгнення в Україну, я би зняв помаранчевий шарик, взяв саперну лопатку і особисто би шинкував демонстрантів на майдані з жінками і дітьми включно.

Date: 2011-03-21 03:20 am (UTC)
From: [identity profile] germes21.livejournal.com
А санкція Ради Безпеки - то звісно не відмінність. І 6 тисяч реалних мертвих лівійців про 2 тісяч уявних мертвих осетинів.

ЗI. Краще загинути від танків своїх, ніж не загинути від ракети чужих? Шинкували б :))) Ну звісно.

Date: 2011-03-21 05:07 am (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
1. рада безпеки організації об'єднаних націй на яку ви так пафосно зіслались це не більше ніж повідомлення про відсутність принципових заперечень від сильних гравців. мене завжди смішило це провінційне закатування очей при згадці про совбез нігерів-бюрократів. при совку це було зрозуміло, дідусь сталін був уголовніком, йому потрібен був нью-йорський цар батюшка та кримінальний суд, щоб відчувати себе в своїй тарілці кули грабуєш тіфліські коровани. але хулі робити круглі очі зараз?

2. ви так говорите "6 тисяч реалних мертвих лівійців" немов у цьому є щось погане.

3. шинкував би. тому-що коли я виходив на майдан, я виходив за певні речі, а не для того, щоб запросити пана путіна бомбити київ.

Date: 2011-03-21 07:06 am (UTC)
From: [identity profile] germes21.livejournal.com
1)Вам смішно - смійтеся. Але кракщого нічного немає.
2) Слухайте, краще нам більше не розмовляти на цю тему.
3) Я просто ще раз згадаю про 2)

Date: 2011-03-21 08:00 am (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
Злив зараховано.

Date: 2011-03-21 09:21 am (UTC)
From: [identity profile] germes21.livejournal.com
Злив? А бан якщо? Нащо мені балакати з людиною, яка вважає що 6 тісяч загиблих - то норма, і згодна рубити людей на Майдані?

Date: 2011-03-21 10:22 am (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
діагноз: arbat головного мозку в стадії загострення міцголізму.

Date: 2011-03-21 11:09 am (UTC)
From: [identity profile] germes21.livejournal.com
Співчуваю вам, та прощаюся з вами

Profile

germes21: (Default)
germes21

December 2022

S M T W T F S
    123
45678 910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jan. 26th, 2026 01:42 am
Powered by Dreamwidth Studios